vineri, 20 februarie 2009

Vulcanus in Japan

Sunt pe short list!!!! Meaning, am trecut de prima faza a selectiei. Nu stiu cati au aplicat, dar am fost selectati 150.  Acum urmeaza sa vad ce firme s-au inscris anul asta in program, sa aleg 3 la care sa imi trimit dosarul de aplicare. Si sa ma rog sa ma selecteze! :D 
Ce inseamna Vulcanus in Japan? O saptamana la Bruxelles, 4 luni de studiu al limbii si culturii japoneze in Japonia, 8 luni internship la o firma din Japonia, in domeniul fiecaruia de activitate. Ce poate fi mai bun de atata? E programul perfect! :D 

8 comentarii:

  1. Am uitat sa spun, narcisista cum sunt, ma tot uit pe lista sa imi vad numele acolo :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) tinem pumnii si labele picioarelor stranse pt mai mult noroc :D

    RăspundețiȘtergere
  3. :> nu stiam ca ai blog, l-as fi citit mai des. i need to bookmark it. bafta! iti tin pumnii. (ralu (anca), nici nu stiu care nume rings a bell first)

    RăspundețiȘtergere
  4. :* Anca in cazul meu ;) Nu aveam blog,acum 2 zile l-am facut :)) Ma bucur ca citesti :D Pusi

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut.Cautand informatii despre aceasta bursa, am dat de blogul tau.Tare sunt curios daca ai fost selectata, si daca da, cum a fost? As dori sa aflu niste informatii despre inscriere, daca nu te superi, in privat daca ai timpul necesar.Mersi!

    RăspundețiȘtergere